مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-04-28سياسي

اجرای مرحله دوم کمک های مومنانه در ملایر


فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای مرحله دوم کمک های مومنانه در ملایر همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر سیدجواد حسینی  بعد از ظهر امروز در حاشیه توزیع دومین مرحله از کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حمایت از نیازمندان جامعه به ویژه   امسال نیز طرح کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملایر در حال انجام است.

وی از از توزیع 4 هزار بسته معیشتی خبر داد و تصریح کرد: توزیع این بسته ها طی سه مرحله انجام می شود که مرحله اول آن همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انجام شد، مرحله دوم همزمان با ولادت باسعادت امام حسن(ع) و آخرین مرحله همزمان با عید سعید فطر انجام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در دومین مرحله 700 بسته معیشتی و 300 بسته غذای گرم و گوشت بین نیازمندان توزیع می شود، به اقدامات صورت گرفته از ابتدای شیوع کرونا پرداخت و افزود: در این مدت از پایان سال 98 تاکنون 50 هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

وی یادآور شد:  این تعداد بسته معیشتی با کمک ادارات و نهادهای مختلف و خیران تهیه و با کمک پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج  جمع آوری و بسته بندی شده در بین خانواده های نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله دوم کمک های مومنانه در ملایر

اجرای مرحله دوم کمک های مومنانه در ملایر