مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-04-27اقتصادي

دو معضل اقتصاد ایران در شرایط کنونی


رییس اتاق بازرگانی تهران می گوید در شرایط کنونی، اقتصاد ایران باید برای دو معضل تحریم و دیوانسالاری گسترده دولتی راهکار پیدا کند.

- رییس اتاق بازرگانی تهران می گوید در شرایط کنونی، اقتصاد ایران باید برای دو معضل تحریم و دیوانسالاری گسترده دولتی راهکار پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اتاق بازرگانی تهران، مسعود خوانساری در نشست فعالان اقتصادی با رییس جمهوری به چند موضوع اشاره کرد که نپرداختن به آنها می تواند شرایط اقتصادی کشور را دشوار کند.

نحوه مقابله با تحریم های اقتصادی که از حدود سه سال پیش آغاز شده، دیوانسالاری گسترده دولتی که بلای جان فعالان بخش خصوصی شده و البته شیوع ویروس کرونا و تهدیدی که بنگاه های اقتصادی از ناحیه آن متحمل شده اند، اصلی ترین صحبت های وی در دیدار با روحانی را شامل می شد.

او درباره صحبت های مطرح شده در این نشست مشترک گفت: در فرصت کوتاهی که پیش آمد، در این نشست درباره دو موضوع صحبت کردم.

موضوع نخست، کنترل تحریم و تلاش برای وخیم تر نشدن وضعیت بود که انصافا دولت در این مورد موفق عمل کرد و اجازه نداد که کار کشور به بحران بزرگی برسد که در ذهن ترامپ بود.

موضوع دوم هم مساله دیوانسالاری بود که در حال حاضر به بزرگترین پاشنه آشیل دولت تبدیل شده و کار را برای بخش خصوصی بسیار دشوار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو معضل اقتصاد ایران در شرایط کنونی

دو معضل اقتصاد ایران در شرایط کنونی