مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-27بين الملل

کمیسیون تحقیق بین الملل خواستار شد؛ تحقیق درباره جنابت علیه بشریت در آمریکا


«کمیسیون تحقیق بین المللی درباره خشونت نژادپرستانه سیستماتیک پلیس علیه آفریقایی تبارها (سیاه پوستان) آمریکا» اعلام کرد، دیوان کیفری بین المللی باید درباره جنایت علیه بشریت در آمریکا تحقیق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک کمیسیون بین المللی شامل کارشناسان 11 کشور از اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین، گزارشی درباره خشونت های نژادپرستانه در آمریکا منتشر و در آن اعلام کرد، قتل های سیاه پوستان آمریکایی توسط پلیس این کشور، جنایت علیه بشریت است.

در این در پرونده قتل جورج فلوید، اپیدمی کشتار مردان و زنان سیاه پوست توسط پلیس در ایالات متحده هم اکنون توجهات بین المللی را به خود جلب کرده است .

به گفته کارشناسان کمیسیون تحقیق بین المللی درباره خشونت نژادپرستانه سیستماتیک پلیس علیه آفریقایی تبارها (سیاه پوستان) آمریکا ، ایالات متحده تاریخی طولانی از نقض حقوق و قوانین بین الملل دارد و برخی از این موارد، به سطح جنایت علیه بشریت رسیده است.

در گزارش آنها تصریح شده است، حملات سیستماتیک به سیاه پوستان در آمریکا شرایط لازم برای اطلاق جنایت علیه بشریت را هموار کرده است.

در گزارش همچنین به ماموران پلیس قاتل، محرومیت شدید (سیاه پوستان از) آزادی فیزیکی، شکنجه، تحت تعقیب قرار گرفتن و دیگر اقدامات غیر انسانی اشاره شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون تحقیق بین الملل خواستار شد؛ تحقیق درباره جنابت علیه بشریت در آمریکا

کمیسیون تحقیق بین الملل خواستار شد؛ تحقیق درباره جنابت علیه بشریت در آمریکا