مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-27سياسي

ماجرای ادعای دستکاری در جداول لایحه بودجه 1400


نامه بیش از 100 نماینده به رییس مجلس شورای اسلامی با ادعای دستکاری در ارقام جداول بودجه 1400 و برخی از تبصره های آن با واکنش های متفاوتی مواجه شده است؛ - قالیباف وعده برگزاری جلسه ای را داد و هیات رییسه تلفیق هم کار خود را قانونی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ماجرای طرح ادعای دستکاری در لایحه بودجه 1400 به آخرین جلسه مجلس قبل از تعطیلات دو هفته ای پارلمان در 31 فروردین برمی گردد که زمزمه آن با تذکر کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی و پاسخ محمدباقر قالیباف علنی شد.

دلخوش به قالیباف گفت که بسیاری از احکام و جداول بودجه سال 1400 بعد از تصویب در صحن تغییر پیدا کرد و جداول جا بجا شده است، در پاسخ قالیباف هم گفت که برخی دوستان نامه ای در این مورد به من نوشتند و دیشب با آنها نیز صحبت کردم، خودم جلسه ای را در این باره برگزار می کنم.

بعدازظهر همان روز علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس این توییت را خطاب به قالیباف رییس مجلس و نادران رییس کمیسیون تلفیق نوشت: جناب محمدباقر قالیباف و جناب الیاس نادران، متاسفانه بررسی جداول بودجه 1400 حاکی از تغییرات گسترده ارقام و اعداد پس از رای گیری لایحه بودجه در صحن مجلس با اطلاع و تأیید جناب تان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ادعای دستکاری در جداول لایحه بودجه 1400

ماجرای ادعای دستکاری در جداول لایحه بودجه 1400