مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-27حوادث

سارقان کابل برق، محل کار خود را از مناطق حاشیه ای به داخل شهر تغییر داده اند!


سرپرست شرکت توزیع برق استان البرز گفت: حجم سرقت کابل و تجهیزات برق در مقایسه با سال گذشته هنوز افزایشی نیست ولی جغرافیای و توپولوژی سرقت ها از مناطق حاشیه ای به داخل شهر تغییر کرده است.

- سارقان کابل برق، محل کار خود را از مناطق حاشیه ای به داخل شهر تغییر داده اند! ایسنا/البرز سرپرست شرکت توزیع برق استان البرز گفت: حجم سرقت کابل و تجهیزات برق در مقایسه با سال گذشته هنوز افزایشی نیست ولی جغرافیای و توپولوژی سرقت ها از مناطق حاشیه ای به داخل شهر تغییر کرده است.

رامین فرج در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه شهروندان از سرقت کابل های برق در مناطق مختلف شهری طی چند روز گذشته اظهار کرد: سرقت کابل های برق در استان امر جدیدی نیست ولی باید گفت تغییر مکان سرقت ها باعث شده این موضوع در چشم شهروندان نمود بیشتری پیدا کند.

به عنوان مثال اگر سارقان در باغی در یکی از مناطق حاشیه ای استان کابلی سرقت کنند آن چنان مورد توجه قرار نمی گیرد ولی اگر در نقاط مرکزی شهر و در مکان هایی که تردد زیاد است این اتفاق بیفتد، حساسیت برانگیز می شود.

این مسئول اضافه کرد: حجم سرقت کابل و تجهیزات برق در مقایسه با سال گذشته هنوز افزایشی نیست ولی جغرافیای و توپولوژی سرقت ها از مناطق حاشیه ای به داخل شهر تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان کابل برق، محل کار خود را از مناطق حاشیه ای به داخل شهر تغییر داده اند!

سارقان کابل برق، محل کار خود را از مناطق حاشیه ای به داخل شهر تغییر داده اند!