مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-27سياسي

بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح می شود


مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی گفت: سالن همایش و فرهنگسرای شهر بیرجند به عنوان بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور فردا (چهارشنبه) به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی گفت: سالن همایش و فرهنگسرای شهر بیرجند به عنوان بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور فردا (چهارشنبه) به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح می شود.

احمد محبی، امروز سه شنبه 7 اردیبهشت به رسانه ها اعلام کرد: فردا و در آستانه نهم اردیبهشت روز شوراها، فرهنگسرای شهرداری بیرجند به عنوان بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مراسم افتتاح این پروژه به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رییس جمهوری برگزار می شود و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزیر کشور و معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور نیز در این مراسم حضور دارند.

مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: استاندار برای حضور مهمانان کشوری به ویژه معاون اول رییس جمهوری و وزیر کشور در این مراسم، پیگیری هایی انجام داد و شیوع کرونا و محدودیت هایی که رقم خورد، مانع حضور فیزیکی این بزرگواران در مراسم افتتاح پروژه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح می شود

بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح می شود