مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-04-26اجتماعي

معلمان دامغانی برای مقابله با سالک به میدان می آیند


معلمان دامغانی برای مقابله با بیماری سالک در این شهرستان که یکی از مناطق آلوده به این بیماری پوستی است به میدان می آیند.

- معلمان دامغانی برای مقابله با "سالک" به میدان می آیند ایسنا/سمنان معلمان دامغانی برای مقابله با بیماری سالک در این شهرستان که یکی از مناطق آلوده به این بیماری پوستی است به میدان می آیند.

دکتر بهزاد پورمحمدی در کارگاه آموزشی که با حضور معلمان دامغانی برگزار شد اظهار کرد: در راستا و به دنبال پویش اطلاع رسانی و آموزش بیماری سالک در شهرستان دامغان و همزمان با هفته سلامت، دو برنامه آموزشی برای معلمین کلاس اول و دوم مقطع تحصیلی ابتدایی دامغان و معلمین تمامی مقاطع تحصیلی امیریه از طریق برنامه شاد برگزار شد.

این پزشک با اشاره به نقش مهم معلمان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت معلمان در جهت ریشه کنی این بیماری تاکید و تصریح کرد: آموزش خانواده ها نقش مهمی در پیشگیری از این بیماری دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان بر لزوم آشنایی بیشتر خانواده ها با بیماری سالک و راه های انتقال، کنترل و پیشگیری از این بیماری تاکید و اضافه کرد: عدم رفت و آمد به مناطق آلوده در هنگام غروب و در طول شب، استفاده از پشه بند، توری و پرده با منافذ ریز و آغشته به سم دلتامترین به خصوص در هنگام غروب و در طول شب از راه های موثر در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان دامغانی برای مقابله با سالک به میدان می آیند

معلمان دامغانی برای مقابله با سالک به میدان می آیند