مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-26فناوري

تعرفه ثبت IMEI گوشی هنگام رجیستری لغو شد


سامانه اطلاع رسانی طرح ثبت تلفن همراه اعلام کرد از این پس گوشی هایی که از مبادی قانونی به صورت مسافری و تجاری وارد کشور می شوند، برای ثبت شناسه رهگیری (IMEI) در رجیستری، - سامانه اطلاع رسانی طرح ثبت تلفن همراه اعلام کرد از این پس گوشی هایی که از مبادی قانونی به صورت مسافری و تجاری وارد کشور می شوند، برای ثبت شناسه رهگیری (IMEI) در رجیستری، تعرفه ای پرداخت نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه اطلاع رسانی طرح ثبت تلفن همراه با اعلام اتمام زمان مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، از لغو پرداخت تعرفه شناسه رهگیری رجیستری گوشی (IMEI) برای واردات قانونی این کالا خبر داد.

طرح سامانه را برای تجهیزات با قابلیت نصب سیم کارت تصویب کرد.

در این مصوبه، درخصوص نوع و تعرفه خدمت ثبت شناسنامه رهگیری تجهیزات با قابلیت نصب سیم کارت، آمده است: مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شناسه رهگیری کالا برای تجهیزات با قابلیت نصب سیم کارت (IMEI) را با هدف مدیریت یکپارچه شناسه رهگیری و جلوگیری از قاچاق این تجهیزات، پس از بررسی یکتایی این شناسه ها در کل کشور و اعتبارسنجی آنها در زیرسامانه همتا و در بستر سامانه جامع تجارت ثبت می کند.

همچنین سقف تعرفه ثبت شناسه رهگیری تجهیزات با قابلیت نصب سیم کارت، 30 هزار و 740 ریال (3074 تومان) برای یک بار و در زمان ثبت آن، تعیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه ثبت IMEI گوشی هنگام رجیستری لغو شد

تعرفه ثبت IMEI گوشی هنگام رجیستری لغو شد