مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-26اقتصادي

سرمایه گذاری ها در خراسان جنوبی با نام و برند استانی باشد


استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر انتخاب نام و برند برای حوزه سرمایه گذاری به نوعی که معرف استان باشد، گفت: گذاشتن نام مناطق یا برخی ظرفیت ها بر حوزه فعالیتی باعث معرفی استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ملانوری صبح دوشنبه در نشست با یکی از متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل با اشاره به ظرفیت های استان بیان کرد: این استان با توجه به قرار گرفتن در مسیر کریدورهای اصلی کشور، مستعد سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل است.

وی با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های صنعتی و معدنی استان، نیازمند توسعه صنعت حمل و نقل است، گفت: حمایت از افرادی که در راستای بهره وری و ارزش افزوده ظرفیت های استان سرمایه گذاری می کنند، در اولویت هستند.

ملانوری با اشاره به فعالیت های ستاد توسعه خاوران بیان کرد: تاکید ما در ستاد توسعه خاوران، حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران دارای اهلیت و صلاحیت لازم است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر انتخاب نام و برند برای حوزه سرمایه گذاری به نوعی که معرف استان باشد، گفت: گذاشتن نام مناطق یا برخی ظرفیت های استان بر حوزه فعالیتی به معرفی هرچه بیشتر خراسان جنوبی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری ها در خراسان جنوبی با نام و برند استانی باشد

سرمایه گذاری ها در خراسان جنوبی با نام و برند استانی باشد