مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-04-25اقتصادي

عوامل مؤثر بر کارایی انرژی در گلخانه ها چیست؟


نتایج یک پژوهش از محققان اصفهانی نشان می دهد که تحصیلات بالاتر گلخانه دار تأثیر مثبتی بر کارایی انرژی گلخانه دارد، در حالی که افزایش سابقه کار گلخانه دار و استفاده بیشتر از نیروی کار خویشاوندی باعث کاهش کارایی انرژی می شود.

- ایسنا/اصفهان نتایج یک پژوهش از محققان اصفهانی نشان می دهد که تحصیلات بالاتر گلخانه دار تأثیر مثبتی بر کارایی انرژی گلخانه دارد، در حالی که افزایش سابقه کار گلخانه دار و استفاده بیشتر از نیروی کار خویشاوندی باعث کاهش کارایی انرژی می شود.

کشت گلخانه ای به دلیل دارا بودن قابلیت چندین دوره تولید در سال و همچنین صرفه جویی در مصرف آب از اهمیت فراوانی در مناطق خشک و نیمه خشک برخوردار است.

سطح زیر کشت سبزیجات گلخانه ای در جهان در سال 2018 به 496.

7 هزار هکتار افزایش یافته که 225 هزار هکتار آن در قاره آسیا است.

با توجه به بحران کم آبی و سهم زیاد مصرف آب در بخش کشاورزی، توسعه کشت گلخانه ای از مهمترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی است.

دولت در ماده 35 برنامه ششم توسعه کشور مکلف شده به منظور مقابله با بحران کم آبی و ارتقای بهره وری، از توسعه گلخانه ها حمایت کند.

در پژوهشی که توسط مرضیه شاکریان، علی یوسفی، امیر مظفر امینی، علی رضا نیکویی، محققان دانشگاه صنعتی اصفهان انجام شد، عوامل مؤثر بر کارایی انرژی در گلخانه های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل مؤثر بر کارایی انرژی در گلخانه ها چیست؟

عوامل مؤثر بر کارایی انرژی در گلخانه ها چیست؟