مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-04-24بين الملل

نماینده پاپ: مکزیک اجازه نداد درباره خشونت در این کشور حرف بزنم


سفیر واتیکان در مکزیک اعلام کرد، مقامات مکزیک سه سال پیش از وی خواستند تا درباره خشونت های شدید در این کشور طی یک دهه درگیری میان کارتل های مواد مخدر صحبت نکند تا باعث ترس و وحشت گردشگران نشود.

- سفیر واتیکان در مکزیک اعلام کرد، مقامات مکزیک سه سال پیش از وی خواستند تا درباره خشونت های شدید در این کشور طی یک دهه درگیری میان کارتل های مواد مخدر صحبت نکند تا باعث ترس و وحشت گردشگران نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانکو کاپولا ، سفیر واتیکان در مکزیک در جریان بازدید از شهر آگویلیلا واقع در ایالت میچوآکان این اظهارات را مطرح کرد.

این شهر خط مقدم جنگ با مواد مخدر محسوب می شود که در سال جاری میلادی شاهد شدیدترین درگیری ها در مکزیک بوده است؛ درگیری هایی که خانواده ها در روستاهای اطراف را مجبور کرد تا خانه های خود را ترک کنند.

کاپولا به خبرنگاران گفت: به طور کلی من از این عدم بحث عمومی درباره وضعیت این کشور متعجب شدم؛ کشوری که خانه چندین مورد از خشن ترین شهرها در جهان است که سال گذشته در آن حدود 35 هزار تن به قتل رسیدند.

وی افزود: در سال 2018 میلادی در دولت انریکه پنانیتو ، رییس جمهوری سابق مکزیک مقامات دولتی درباره این موضوع با من صحبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پاپ: مکزیک اجازه نداد درباره خشونت در این کشور حرف بزنم

نماینده پاپ: مکزیک اجازه نداد درباره خشونت در این کشور حرف بزنم