مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-04-23اقتصادي

مشکل نهاده ها و گرانی مرغ ربطی به تحریم ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از صداوسیما، پرویز فروغی درباره مشکلات پیش روی تولید و عرضه نهاده های دامی گفت: دو متولی این موضوع (وزارت صمت و جهاد کشاورزی) خودشان هم با هم مشکل دارند و تولیدکننده بین این دو گرفتار شده و نمی داند که مشکلاتش .

- دبیر کانون سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: رد پای تحریم ها در مشکل نهاده های دامی و افزایش قیمت مرغ خیلی پررنگ نبوده و بیشتر از همه، سو مدیریت تأثیرگذار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از صداوسیما، پرویز فروغی درباره مشکلات پیش روی تولید و عرضه نهاده های دامی گفت: دو متولی این موضوع (وزارت صمت و جهاد کشاورزی) خودشان هم با هم مشکل دارند و تولیدکننده بین این دو گرفتار شده و نمی داند که مشکلاتش را باید به کدام نهاد منعکس کند.

دبیر کانون سراسری مرغداران گوشتی ایران تصریح کرد: متولیان نمی خواهند واقعیت های تولید را قبول کنند، لذا بر اساس واقعیت ها آنالیز و تصمیم گیری نمی کنند و تصمیماتشان بر مبنای سلیقه و تفکر شخصی است.

فروغی گفت: متولیان امر، قیمت تمام شده مرغ را در نظر نمی گیرند و خیلی دیر تصمیم می گیرند و مشکلاتی که اخیراً در حوزه مرغ و نهاده ها رخ داد به دلیل تأخیر در تصمیم گیری متولیان این حوزه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل نهاده ها و گرانی مرغ ربطی به تحریم ندارد

مشکل نهاده ها و گرانی مرغ ربطی به تحریم ندارد