مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-04-23فرهنگي

معرفی برندگان جوایز اسپریت برای فیلم مستقل/ «سرزمین آوارگان» برد


اسامی برندگان جوایز اسپریت برای بهترین فیلم های مستقل اعلام شد و «سرزمین آوارگان» جایزه بهترین فیلم 2021 را از آن خود کرد.

- اسامی برندگان جوایز اسپریت برای بهترین فیلم های مستقل اعلام شد و سرزمین آوارگان جایزه بهترین فیلم 2021 را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سی و ششمین دوره اهدای جوایز اسپریت برای فیلم مستقل، بهترین آثار در فضای مستقل را شناخت.

در این مراسم که به صورت مجازی 22 آوریل برگزار شد سرزمین آوارگان توانست مهمترین جایزه شب را از آن خود کند و 4 جایزه را به خانه ببرد.

بهترین آثار مستقل تلویزیون نیز برای نخستین بار در این مراسم با دریافت جوایزی تجلیل شدند و ممکن است نابودت کنم و غیرارتودکس جایزه های اصلی را به خانه بردند.

این جوایز شامل فیلم هایی می شود که با بودجه کمتر از 22.

5 میلیون دلار ساخته شده باشند.

فهرست برندگان چنین است: بهترین فیلم: سرزمین آوارگان بهترین بازیگر زن نقش اصلی: کری مولیگان برای زن جوان نویدبخش بهترین بازیگر مرد نقش اصلی: ریز احمد برای آوای متال بهترین کارگردان: کلویی ژائو برای سرزمین آوارگان بهترین مستند جدید بدون فیلمنامه: ملت مهاجر برنده جایزه جان کاساویتیس: پس مانده بهترین فیلمبرداری: جاشوآ جیمز ریچاردز برای سرزمین آوارگان بهترین فیلم بین المللی: کجا می روی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان جوایز اسپریت برای فیلم مستقل/ «سرزمین آوارگان» برد

معرفی برندگان جوایز اسپریت برای فیلم مستقل/ «سرزمین آوارگان» برد