موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-23اقتصادي

مراقب این توله سگ بانمک باشید!


با سقوط بورس در ایران و رشد همزمان بازار ارزهای دیجیتال در جهان، سرمایه های خرد سرگردان حالا به سمت این بازار نوپدید سرازیر شده است.

در کنار این اقبال عمومی در جهان و ایران نسبت به این دارایی مجازی، - صدها و بلکه هزاران صفحه و کانال در شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی، آموزش و کاسبی در این بازار راه افتاده.

قدمت پدیده ی ارز دیجیتال در جهان تنها حدود یک دهه است و قدمت صرافی ها و بازارهای دادوستد آن در ایران از اینهم کمتر؛ بعلاوه ی اینکه مشخص نیست از ده ها سایتی که با عنوان صرافی یا بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند، هیچکدام مجوزی برای این کار دارند یا نه.

کارکردن در بازارهای مالی مقتضیات خود را دارد و علاوه بر دانش پایه در این باره، بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوپدید و پرنوسان بودن آن، نیاز به مطالعه و شناخت عمیق تری دارد.

ریسک تبادل مالی در بازاری ناشناخته و ریسک داد و ستد با سایت ها و کانال هایی که مشخص نیست در کجا ریشه دارند و از کجا سر در می آورند، برای احتیاط در ورود به این بازار کافی است؛ حالا مورد عجیب و وسوسه انگیز دوج کوین را هم به آن اضافه کنید.

بازار ارزهای دیجیتال از سال 2009 و با تولد بیت کوین راه افتاد و امروزه از هر زمان دیگری در تاریخ این پدیده بزرگ تر و البته شلوغ تر است؛ مجموع سرمایه ی موجود در این بازار، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب این توله سگ بانمک باشید!

مراقب این توله سگ بانمک باشید!