مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-23سياسي

لزوم تلاش برای رفع تنگناهای معیشتی کارگران


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با تاکید برتلاش برای رفع تنگناهای معیشتی کارگران، گفت: در فرصت کوتاه باقی مانده، شوراهای اسلامی شهر و روستا گزارش صادقانه و واقعی از عملکرد و خدمات ارائه شده به مردم را ارائه کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در سخنرانی مجازی در پی تعطیلی نمازهای جمعه به علت شیوع گسترده ویروس کرونا ، اظهار کرد: خطبه های نماز جمعه در واقع برای اطلاع رسانی به جامعه ایمانی، تاکید بر رعایت تقوای الهی، نشان دادن راه های تقوا و بیان مصادیق آن در جامعه امروزی است.

امام جمعه زاهدان در ادامه ضمن اشاره به چندین مناسبت پیش رو افزود: جمعه دهم ماه مبارک رمضان به روایتی سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) همسر باوفا و گرامی رسول گرامی اسلام می باشد که ایشان اولین بانویی بودند که به پیامبر(ص) ایمان آورده و اهل فهم و دانش بودند و پس از ازدواج با پیامبر(ص) وفاداری کاملی را از خود نشان داده و همه هستی خود را برای پیامبر(ص) و دین مبین اسلام نهادند.

آیت الله محامی بیان داشت: عظمت حضرت خدیجه(س) فراوان است؛ از همسری و همراهی با پیامبر گرفته تا مجاهدت و صبوری در راه اعتلای کلمه دین و اینکه ایشان مادر حضرت فاطمه زهرا(س) می باشند که خداوند او را کوثر نامیده و اینها سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش برای رفع تنگناهای معیشتی کارگران

لزوم تلاش برای رفع تنگناهای معیشتی کارگران