مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-04-22سياسي

مقام حماس: با به تعویق انداختن انتخابات حتی برای یک روز هم مخالفیم


یک مقام حماس تاکید کرد که به تعویق انداختن انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین موجب پیچیده تر شدن اوضاع و تعمیق شکاف داخلی در فلسطین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بزرگ در بین توده مردم و به خصوص جوانان فلسطینی خواهد شد.

این مقام حماس با تاکید بر اینکه واکنش ها به هرگونه اعلام تعویق انتخابات بدتر خواهد بود، گفـت: در این صورت اوضاع پیچیده تر شده و شکاف و تفرقه میان صفوف ملت فلسطین بیشتر می شود.

رییس تشکیلات خودگردان اواخر دی ماه گذشته، موعد برگزاری انتخابات پارلمانی (مجلس قانونگذاری) پس از 15 سال وقفه و انتخابات ریاستی پس از 16 سال وقفه و انتخابات شورای ملی را تعیین کرد.

وی طی حکمی، تأکید کرد که انتخابات پارلمانی در تاریخ 22 ماه مه 2021 (یکم خرداد 1400)، انتخابات ریاستی 31 جولای ( 9 مرداد 1400) و شورای ملی 31 آگوست (9 شهریور) برگزار خواهد شد.

اما مقامات تشکیلات خودگردان فلسطینی به تازگی گفته اند که در صورت به نتیجه نرسیدن تلاش های فلسطین در سطح بین المللی برای اعمال فشار بر رژیم اسراییل با هدف موافقت با برگزاری انتخابات در قدس، تشکیلات خودگردان برگزاری انتخابات را به تعویق خواهد انداخت.

نبیل شعث مشاور محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان در این خصوص گفت: ما نمی ‎خواهیم به هیچ دلیلی انتخابات را به تعویق بیندازیم اما از طرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حماس: با به تعویق انداختن انتخابات حتی برای یک روز هم مخالفیم

مقام حماس: با به تعویق انداختن انتخابات حتی برای یک روز هم مخالفیم