مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-04-22سياسي

آغاز مقابله با مزارع رمز ارزهای غیرمجاز در پایتخت/ تابستانی سخت پیش روی صنعت برق


مانور جهادی شرکت های توزیع برق استان تهران همزمان با سراسر کشور با محوریت عبور از پیک بار تابستان 1400 با حضور 147 اکیپ عملیاتی در استان تهران اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حاجی رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ظهر امروز در حاشیه نخستین اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق در محل اجرای پست فوق توزیع شهرک صنعتی عباس آباد، اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت تولید در کشور و نامگذاری سال جاری از سوی ایشان به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، اولین اقدام فراگیر سال جدید با توجه به  این موضوع انجام شد.

وی گفت: در طول برگزاری این طرح جهادی اکیپ های عملیاتی در کلیه شهرستان های استان نسبت به تعمیر و رفع اشکالات احتمالی شبکه اقدام کرده تا از دوره اوج مصرف برق بدون مشکل خاصی عبور کنیم.

  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به مصرف بالای ماینرهای رمز ارز در کشور تأکید کرد: یکی از رویکردهای اقدام فراگیر جهادی امروز مقابله با مزارع غیرمجاز رمز ارزها است که می تواند به کاهش بار و افزایش پایداری شبکه منجر شود.

حاجی تیموری در ادامه به موضوع کاهش نزولات جوی در سال جاری و کاهش آب پشت سدها اشاره کرد و ادامه داد: پیش بینی می شود 50 درصد از ظرفیت تولید برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مقابله با مزارع رمز ارزهای غیرمجاز در پایتخت/ تابستانی سخت پیش روی صنعت برق

آغاز مقابله با مزارع رمز ارزهای غیرمجاز در پایتخت/ تابستانی سخت پیش روی صنعت برق