مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-04-22سياسي

شمالی: مقابله با تعارض منافع در نظام سلامت خط قرمز دولت سیزدهم باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو شمالی کارشناس حوزه سلامت در سلسله همایش های دولت نابلد ها که از سوی قرارگاه روشنگری بسیج دانشجویی تهران برگزار شد گفت: - کارشناس حوزه سلامت گفت: تعارض منافع یک بیماری مزمن در حوزه سلامت کشورمان است با این ئجود مقابله با این پدیده باید خط قرمز دولت بعدی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو شمالی کارشناس حوزه سلامت در سلسله همایش های دولت نابلد ها که از سوی قرارگاه روشنگری بسیج دانشجویی تهران برگزار شد گفت: کشورمان در تولید واکسن دارای توان فنی است، اما واقعیت این است که ما برخلاف خیلی از کشور های دنیا که در تولید واکسن روی چند پلت فرم خاص تمرکز و بهترین تکنولوژی را انتخاب کردند چنین عملکردی نداشتیم و این ناشی از تعارض منافع است که یک بیماری مزمن در کشورمان به شمار می رود.

وی افزود: شرایط پیش آمده در تولید واکسن باعث شد که تولید واکسن از سوی گروه هایی که بهتر می توانستند عمل کنند دچار وقفه شود و این مسئله ای بود که انرژی حاکمیت را در ارزیابی شرکت های تولید کننده واکسن گرفت.

شمالی بیان کرد: یکی از عواملی که باعث شد که کشورمان در تولید واکسن کند عمل کند این است که حاکمیت تصمیم نگرفت قاطعانه در تولید واکسن وارد عمل شود در واقع یک متولی برای تولید واکسن وجود نداشت تا مسیر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمالی: مقابله با تعارض منافع در نظام سلامت خط قرمز دولت سیزدهم باشد

شمالی: مقابله با تعارض منافع در نظام سلامت خط قرمز دولت سیزدهم باشد