مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-04-22پزشكي

ممکن است در روزهای آتی با مشکل کمبود اکسیژن مواجه شویم


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ابراز نگرانی از افزایش تعداد فوتی ها و بستری های کرونایی در بیمارستان های آذربایجان شرقی، گفت: ممکن است در روزهای آتی با مشکل کمبود اکسیژن مواجه شویم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ابراز نگرانی از افزایش تعداد فوتی ها و بستری های کرونایی در بیمارستان های آذربایجان شرقی، گفت: ممکن است در روزهای آتی با مشکل کمبود اکسیژن مواجه شویم.

عباسعلی درستی در گفت وگوی خبری با بیان این مطلب، اظهار کرد: تعداد فوتی های کرونایی در استانمان در آخرین هفته فروردین ماه 78 نفر بود که در مقایسه با هفته اول همین ماه، افزایش شش برابری را نشان می دهد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تعداد موارد بستری بیش از 1600 نفر است، خوشبختانه هنوز تخت خالی وجود دارد.

وی با ابراز نگرانی از محدودیت تامین منابع اکسیژن با تداوم روند افزایشی بستری های کرونایی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: اگر تعداد بیماران بستری از این بیشتر شود، در تامین اکسیژن دچار مشکل خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درستی در بخش پایانی سخنانش از افزایش نگران کننده تعداد فوتی ها و بستری های ناشی از کرونا در بیمارستان های آذربایجان شرقی خبر داد و خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می کنیم نهایت همکاری را در رعایت پروتکل ها و دستورال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممکن است در روزهای آتی با مشکل کمبود اکسیژن مواجه شویم

ممکن است در روزهای آتی با مشکل کمبود اکسیژن مواجه شویم