مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-22بين الملل

بورس های جهانی سبز شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید ها به بهبود روابط چین با بلوک غرب دوباره افزایش پیدا کرده است.

با توجه به اینکه چین بزرگ ترین شریک تجاری و سرمایه گذار خارجی در امریکا و کشور های اروپایی به شمار می رود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید ها به بهبود روابط چین با بلوک غرب دوباره افزایش پیدا کرده است.

با توجه به اینکه چین بزرگ ترین شریک تجاری و سرمایه گذار خارجی در امریکا و کشور های اروپایی به شمار می رود، روابط گرم تر دو طرف به نفع شرکت های غربی خواهد بود.

رییس جمهوری چین، دعوت جو بایدن را برای حضور در اجلاس آب و هوایی قبول کرد و هایکو ماس- وزیر خارجه آلمان- نیز با انتقاد از تنش زایی در روابط چین و اتحادیه اروپا گفته است فاصله گرفتن بروکسل و پکن از همدیگر کار کاملا اشتباهی خواهد بود.

در حالی که موج جدید کرونا اروپا را در نوردیده و در امریکای لاتین نیز روند شیوع بیماری کماکان در سطح نگران کننده قبل باقی مانده است، در امریکا نیز احتمالا شاهد خیزش مجدد ویروس خواهیم بود.

دکتر آنتونی فاوچی- رییس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های عفونی امریکا در اظهاراتی که معامله گران را نگران کرده است، گفت: هم اکنون در مرحله بسیاری قرار داریم و با کوچک ترین اشتباهی شاهد آغاز موج چهارم شیوع بیماری کووید-19 در امریکا خواهیم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس های جهانی سبز شدند

بورس های جهانی سبز شدند