مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-22ورزشي

افتتاح 149 پروژه محرومیت زدایی سپاه در عنبرآباد


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح 149 پروژه محرومیت زدایی سپاه با مشارکت کمیته امداد و خیران در شهرستان عنبرآباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عنبرآباد، سردار حسین معروفی امروز در حاشیه افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه در این شهرستان اظهار کرد: در سالروز تأسیس اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب توفیقی شد که در جمع مردم مومن و انقلابی و همیشه همراه این منطقه برای پروژه هایی که با مشارکت بسیج، کمیته امداد و خیران صورت گرفته، حضور یابیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: امروز 149 پروژه عمرانی در 9 عرصه با اعتباری نزدیک به 6 میلیارد و 870 میلیون تومان افتتاح می شود که در راس آن 39 باب مسکن مددجویان و محرومان است که شامل ساخت و تعمیر است، یک سالن ورزشی، احداث و تکمیل سه باب مدرسه، احداث و تکمیل سه مسجد با مشارکت مردم، احیاء و لایروبی سه رشته قنات، آبرسانی کامل به سه روستا، احداث سه باب خانه عالم، احداث سه پایگاه بسیج و احداث 90 سرویس بهداشتی که همه حرکت ها کارهای مومنانه ای است که در یک سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: رویکرد کارهای مومنانه سپاه و بسیج تغییر کرده و در کنار رزمایش مواسات و کمک های مومنانه اهدای جهیزیه، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، ساخت مسکن محرومان و حوزه های فرهنگی اجتماعی خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 149 پروژه محرومیت زدایی سپاه در عنبرآباد

افتتاح 149 پروژه محرومیت زدایی سپاه در عنبرآباد