مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-04-22پزشكي

کرونای وقت شناس!


طرح ممنوعیت اصناف گروه 2، 3 و 4 و همچنین ممنوعیت فعالیت پس از ساعت 19 نانوایی ها و قنادی ها در حال اجراست و این در حالی است که تعداد مبتلایان به کرونا در زنجان کاهشی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، تخت های بیمارستان ها پر شده است، به دلیل نبود تخت، روند درمان و مراقبت ها در کلینک های ویژه حاد تنفسی و یا منزل طی خواهد شد.

روز به روز به آمار مبتلایان ها را ناخوش کرده است و به جان جامعه بشری افتاده است.

این ویروس به اشکال مختلف جامعه را دچار بحران کرده است، عده ای محتاج وسایل بهداشتی اولیه برای پیشگیری هستند و از سوی دیگر عده ای در بیمارستان ها محتاج دارو و درمان هستند.

عده زیادی از مردم هم باید تحت مراقبت و قرنطینه باشند؛ برخی به خاطر شیوع کرونا شغل خود ر از دست داده اند و معیشت آنها دچار مشکل شده است، نظم جهان به هم ریخته است اما کرونا همچنان می تازد و جان می گیرد.

در این بین هر یک از کشورها سیاست خاصی برای کنترل ویرس کرونا دارند و در ایران نیز تدابیر خاصی برای کنترل این ویروس در نظر گرفته شده است که از جمله آن اعمال محدودیت در رفت و آمد درون و برون شهری است.

در زنجان نیز به تبع وضعیت کشوری محدودیت تردد از ساعت 22 شب اعمال می شود و به غیر از مشاغل گروه یک سایر مشاغل مجاز به فعالیت نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای وقت شناس!

کرونای وقت شناس!