مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-04-21اقتصادي

جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی مشخص شد


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از اعلام جزییات بخشودگی جرائم قابل بخشش موضوع قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده در راستای حمایت از تولید و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری اظهار کرد: با توجه به مفاد ماده 191 قانون مالیات های مستقیم، بخشودگی جرائم قابل بخشش موضوع قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای کلیه فعالان اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی در هر منبع برای هر سال یا دوره در صورت پرداخت مانده بدهی (اصل بدهی، جرائم غیرقابل بخشش و آن بخش از جرائمی که مورد بخشودگی واقع نشده است) تا پایان اردیبهشت ماه اعلام می شود.

وی افزود: پرداخت مانده بدهی (طبق برگ قطعی ابلاغ شده تا پایان خردادماه 1399) حداکثر تا تاریخ سی و یکم فروردین ماه برای کلیه فعالان اقتصادی تا 72 درصد و پرداخت مانده بدهی (طبق برگ قطعی ابلاغ شده از تاریخ یکم تیرماه) حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ برگ قطعی تا 100 درصد است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده پس از مهلت های تعیین شده به شرح بندهای فوق به ازای هر ماه دو درصد از بخشودگی موضوع این بند کسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی مشخص شد

جزییات بخشودگی جرایم مالیاتی مشخص شد