مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-04-21اقتصادي

هزینه برای واکسن یک نوع سرمایه گذاری است/ ضرورت اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها


هزینه کردن برای واکسن اعانه و هزینه نیست و عین سرمایه گذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر زمینه اجرای پروتکل های بهداشتی و ضرورت رعایت محدویت ها در شهرهای نارنجی و قرمز، بر ممنوعیت برگزاری مراسم ماه رمضان در مناطق نارنجی و قرمز و همچنین رعایت کامل پروتکل ها در برگزاری مراسم در شهرهای زرد و آبی تاکید کرد.

در این جلسه با توجه به استمرار شرایط قرمز و نارنجی در برخی از شهرهای کشور، پیشنهاد تمدید اعمال محدودیت های مختص به شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان هفته آینده به تصویب رسید.

براساس گزارش قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین مقرر شد با همکاری نیروی انتظامی تدابیر ویژه در خصوص منع ورود و خروج شهرهای نارنجی و قرمز اتخاذ شود و از هرگونه تردد غیر مجاز جلوگیری به عمل آید.

در این جلسه همچنین براساس پیشنهاد قرار گاه عملیاتی، کلیه دستگاه های ملی و استانی موظف شدند با هدف کاهش ترددها و ترافیک برابر بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی نسبت به استفاده از ظرفیت دورکاری کارکنان اقدام کنند.

در جلسه امروز با اشاره به نظارت های ویژه دانشگاه های علوم پزشکی، هلال احمر و بازرسان اتاق اصناف، نیروی انتظامی و بسیج در استان ها در زمینه اجرای پروتکل ها از سوی اصناف و کسب و کارها، تاکید شد: همه دستگاه ها، ادارات، اصناف و مشاغلی که اجرای پروتکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه برای واکسن یک نوع سرمایه گذاری است/ ضرورت اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها

هزینه برای واکسن یک نوع سرمایه گذاری است/ ضرورت اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها