مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-04-21سياسي

شهرداری های آذربایجان غربی از تجمع مردم در پارک ها جلوگیری کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از تجمع مردم در پارک های سطح استان، گفت: شهرداری ها طبق مصوبه ستاد ملی به همراه نیروی انتظامی در جلوگیری از حضور در پارک ها مسئولیت مستقیم دارند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از تجمع مردم در پارک های سطح استان، گفت: شهرداری ها طبق مصوبه ستاد ملی به همراه نیروی انتظامی در جلوگیری از حضور در پارک ها مسئولیت مستقیم دارند.

علی مصطفوی روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونا ضمن تبریک هفته سلامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، اظهار کرد: شهرداری های استان بیش ازپیش به موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح شهرها به ویژه پارک ها توجه داشته باشند و از قانون شکنی و تجمعات در پارک ها جلوگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر فرهنگ سازی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط ادارات و سازمان های استان به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: فروشگاه های توزیع کننده کالا بایستی مدیریت و ساماندهی شوند تا از تشکیل صف ها و تجمع در مقابل این مراکز جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های آذربایجان غربی از تجمع مردم در پارک ها جلوگیری کنند

شهرداری های آذربایجان غربی از تجمع مردم در پارک ها جلوگیری کنند