مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-04-21سياسي

حذف آیات عذاب و تاکید محض بر رحمت الهی موجب بی بندوباری در جامعه می شود


نادیده گرفتن آیات عذاب از دیگر عوامل تشویق به گناه است و متأسفانه عده ای در جامعه برای اینکه از رحمت خداوند بگویند آیات عذاب را حذف و احساس می کنند که مردم را به دین جذب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی طی سخنانی در روز هشتم ماه مبارک رمضان در ادامه تفسیر سوره عنکبوت در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: آیه 12 و 13 سوره عنکبوت مربوط به موضوعی است که گاهی کفار، منکرین خدا و مشرکان به مؤمنین می گفتند اگر شما می گویید قیامتی است ما قبول نداریم اما شما که معتقد به قیامت و… هستید بیایید همانند ما مشرک بشوید و گناه کنید و اگر گناهی به گردن شما بود ما خاطرنشان کرد: یکی از راه های تشویق به گناه این است که به گناهکار بگویند ما عذاب معاصی را بر گردن خواهیم گرفت در حالیکه طبق آیات قرآن چنین چیزی امکان پذیر نیست و مؤمنان نباید گول این سخنان را بخورند.

رفیعی خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن کریم هر انسانی مسئول اعمال و کردار خود است و دیگران نمی توانند مسئولیت اعمال انسان را بر عهده گیرند و هیچ فردی نمی تواند اثر گناه دیگری را بر دوش بکشد.

سخنران حرم بانوی کرامت تأکید کرد: البته این حرف به معنای ترک مسئولیت اجتماعی و… نیست و والدین نسبت به دین فرزندان مسئولیت دارند و انسان ها در جامعه باید امربه معروف و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف آیات عذاب و تاکید محض بر رحمت الهی موجب بی بندوباری در جامعه می شود

حذف آیات عذاب و تاکید محض بر رحمت الهی موجب بی بندوباری در جامعه می شود