مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-21سياسي

بالاترین اعمال در ماه مبارک رمضان چیست؟


با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مسلمانان جهان بخصوص ملت بزرگوار ایران از آن استقبال و خود را آماده تقرب بسوی میزبان، یعنی به سوی حضرت حق کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس حجت الاسلام والمسلمین سید نعمت الله قادری سفیر سابق ایران در سودان و تانزانیا همزمان با ماه مبارک رمضان در یادداشتی به بیان فضائل و اعمال این ماه مبارک پرداخته که در ادامه تقدیم می شود.

کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَی الَّذِیْنَ مِنْ قَبْلِکُمْ بالاترین اعمال در خاص و عموم انسان ها به صورت عام می توانند از برکات آن بهره ببرند.

به خصوص که فضای طبیعت هم در این ماه آکنده از نزول و برکات الهی است که هر موجودی به اندازه ظرفیتش می تواند از آن بهره ببرد.

فضای عمومی و الطاف خاص ربوبی مانع آلوده شدن طبیعت از پلیدی ها و آلودگی هاست.

که همه موجودات براساس ظرفیت و تقرب خود به سوی حق به صورت جبری و طبیعی یا به صورت عشق و آگاهی از فرصت های معنوی، الهی و عرفانی این ماه بهره می برند.

بعضی از ویژگی ها و شاخصه های این ماه عزیز 1- در این ماه قرآن بر پیامبر گرامی اسلام از طرف خداوند بصورت وحی توسط فرشته مقرب در گاه حق، جبرییل نازل شده است (شهر رمضان الذی انزل فیه القران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین اعمال در ماه مبارک رمضان چیست؟

بالاترین اعمال در ماه مبارک رمضان چیست؟