مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-21فرهنگي

هزینه فیلمسازی نسبت به سال قبل سه برابر شده است/ امید به لوباجت ها


محمد احمدی تهیه کننده و کارگردان سینما معتقد است که تنها فیلم های کم هزینه (لوباجت) می تواند در شرایط فعلی در بازگشت سرمایه موفق عمل کند.

محمد احمدی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: منتظریم تا فیلم سینمایی تهران، شهر عشق را برای اکران عمومی آماده کنم، البته این فیلم در نوبت اکران است تا ببینیم شرایط اکران در سینماها به چه گونه ای خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر سینمای ایران در شرایط مناسبی قرار ندارد و امیدوارم هرچه سریع تر از این وضعیت خلاص شویم، با توجه به شرایط فعلی نمی توانیم چندان روی سینما حساب کنیم و چشم انداز خوبی برای سینما نمی بینیم.

این تهیه کننده سینما توضیح داد: البته کار بسیار خوبی که شده است این است که سینماها از گروه مشاغل 3 به گروه مشاغل 2 انتقال پیدا کرد و همین مساله سبب شد تا تنها زمانی سینماها تعطیل شود که وضعیت شهرها قرمز باشد.

اگر شرایطی پیش بیاید که سینماها باز شوند، یک امیدواری پیش می آید که مردم از سینماها استقبال کنند.

تلویزیون با سینما همکاری نمی کند وی بیان کرد: مساله مهمی که وجود دارد این است که مردم نمی دانند سینماها چه زمانی باز است یعنی تبلیغات و اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه صورت نمی گیرد، متاسفانه تلویزیون نیز چندان در این زمینه همکاری نکرده و تبلیغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه فیلمسازی نسبت به سال قبل سه برابر شده است/ امید به لوباجت ها

هزینه فیلمسازی نسبت به سال قبل سه برابر شده است/ امید به لوباجت ها