مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-21سياسي

زاهدی: برگزاری کنکور سراسری بستگی به شرایط شیوع کرونا دارد


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری کنکور سراسری در موعد مقرر بستگی به شرایط آن زمان و کنترل کرونا دارد، پس باید تا آن موقع صبر کرد.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری کنکور سراسری در موعد مقرر بستگی به شرایط آن زمان و کنترل کرونا دارد، پس باید تا آن موقع صبر کرد.

محمدمهدی زاهدی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به درخواست عده ای جهت تعویق برگزاری کنکور با توجه به ورود به پیک چهارم کرونا اظهار کرد: ما از شرایط دو ماه آینده خبر نداریم که اوضاع کرونا چه می شود و موج چهارم چه طور عمل می کند؟.

این بستگی به همراهی دولت و سیاست گذاری ها دارد.

اگر بتوان به شرایط قبل از عید برگشت برگزاری کنکور مشکلی ایجاد نمی کند.

با این اوصاف می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی و برنامه ریزی های دقیق تر کنکور را برگزار کرد اما اگر شرایط کرونایی مثل الان باشد خود مسئولان و ستاد کرونا تصمیم لازم را خواهند گرفت.

وی درباره برگزاری امتحانات نهایی بیان کرد: این موضوع مقداری متفاوت است چون در نهایت بعد از حذف کنکور ملاک برای پذیرش دانشجو نمرات امتحانات نهایی است، باید مسئولان آموزش و پرورش به گونه ای پروتکل ها را رعایت کنند که امتحانات حضوری باشد، چون نتایج این امتحانات معیار ورود به دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: برگزاری کنکور سراسری بستگی به شرایط شیوع کرونا دارد

زاهدی: برگزاری کنکور سراسری بستگی به شرایط شیوع کرونا دارد