مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-21سياسي

معرفی شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر مجازی با حضور وزیر ارشاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین معرفی اولین دوره شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر به صورت مجازی و با حضور سید عباس صالحی و معاونان وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و مدیران نهاد ها و سازمان های همکار، - آیین معرفی اولین دوره شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر مجازی روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین معرفی اولین دوره شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر به صورت مجازی و با حضور سید عباس صالحی و معاونان وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و مدیران نهاد ها و سازمان های همکار، ساعت 14:30 روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر در هفت حوزه ادبیات، موسیقی، صنایع دستی و سنتی، مدولباس، سینما، هنر های تجسمی و هنر های نمایشی تشکیل می شود.

در 2 حوزه چاپ و بسته بندی و رسانه و مطبوعات به دلیل به حد نصاب نرسیدن شهر ها در مرحله پایانی به عنوان شهر های شایسته پیوستن به شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر معرفی می شوند.

ابراهیم حیدری دبیر اجرایی طرح شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و همچنین در نظر گرفتن سلامت همکاران، برگزاری این مراسم با محدودیت تعداد حاضران و به صورت مجازی و از درگاه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر مجازی با حضور وزیر ارشاد

معرفی شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر مجازی با حضور وزیر ارشاد