مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-21سياسي

شورای وحدت نمی تواند از ائتلاف های فرعی جلوگیری کند


رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: ساز و کار شورای ائتلاف در شرایط کنونی قادر است که به یک ائتلاف حداکثری برسد ،  اما این شورا قادر نیست که از ائتلاف های فرعی جلوگیری کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: ساز و کار شورای ائتلاف در شرایط کنونی قادر است که به یک ائتلاف حداکثری برسد ،  اما این شورا قادر نیست که از ائتلاف های فرعی جلوگیری کند.

سیدمحسن بنی هاشمی در گفت وگو با ایسنا با درخصوص فعالیت های این جبهه برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد، اظهار کرد: چندین ماه است که از طریق تشکل های 16 گانه جبهه پیروان در حال جمع آوری اطلاعات درباره کاندیداهای شورای شهر مشهد هستیم و تا کنون لیستی از کاندیداها را تهیه کرده ایم که شامل شصت نفر است که هر کدام از این کاندیداها توسط یک یا چند تشکیلات معرفی شده و صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفته است .

وی افزود: البته این لیست به تدریج ویرایش خواهد شد و احتمال کم یا زیاد شدن آن وجود دارد، شرط ورود نام یک کاندیدا به این لیست معرفی و ضمانت حداقل یکی از تشکل های جبهه پیروان است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا بناست تا این جبهه برای انتخابات شورای شهر لیست مجزا بدهد، بیان کرد: بنا نداریم که در این دوره به تنهایی عمل کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای وحدت نمی تواند از ائتلاف های فرعی جلوگیری کند

شورای وحدت نمی تواند از ائتلاف های فرعی جلوگیری کند