مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 15:002021-04-20اقتصادي

مراکز توزیع کالاهای اساسی در ارومیه افزایش یابد


فرماندار ارومیه بر ضرورت برنامه ریزی سریع توسط دستگاههای متولی برای جلوگیری از ایجاد صف های دریافت کالاهای اساسی تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ارومیه بر ضرورت برنامه ریزی سریع توسط دستگاههای متولی برای جلوگیری از ایجاد صف های دریافت کالاهای اساسی تاکید کرد.

رسول مقابلی امروز 31 فروردین در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان با اعلام اینکه 24 دستگاه معین مسئول اجرای پروتکل ها در حوزه اداری و مجموعه تحت پوشش خود بوده و باید پاسخگو باشند، یادآور شد: دستگاههای متولی هر چه سریعتر برای جلوگیری از ایجاد صف های دریافت کالاهای اساسی که کرامت انسانی را تضییع می کند، باید برنامه ریزی کرده و تعداد مراکز توزیع را نیز افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا همچنان در حال افزایش است، تصریح کرد: مسئولین اجرایی و نظارتی ضروری است با تدابیر ویژه و با تشدید نظارت نسبت به اجرای محدودیت ها اهتمام جدی داشته باشند.

مقابلی در ادامه با اعلام اینکه 25 تیم متشکل از سازمان صمت، اتاق اصناف، اتحادیه ها، نیروی انتظامی و با نظارت مرکز بهداشت و فرمانداری، اجرای محدودیت ها را در شهرستان کنترل می کنند، افزود: هم اکنون اکثر مشاغل گروههای شغلی 2، 3 و 4 در ارومیه تعطیل هستند و ضرورت حمایت از مشاغل آسیب دیده و ارجاع مشکلات آنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز توزیع کالاهای اساسی در ارومیه افزایش یابد

مراکز توزیع کالاهای اساسی در ارومیه افزایش یابد