مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-20اقتصادي

مانع زدایی در امر تولید، عزم سه قوه را می طلبد


رییس اتاق بازرگانی، کشاورزی، صنایع و معادن اراک گفت: برای رفع موانع در مسیر تولید، باید قوای سه گانه عزم و اراده و همکاری داشته باشند.

- ایسنا/مرکزی رییس اتاق بازرگانی، کشاورزی، صنایع و معادن اراک گفت: برای رفع موانع در مسیر تولید، باید قوای سه گانه عزم و اراده و همکاری داشته باشند.

ناصر بیکی 31 فروردین ماه 1400 در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی با اشاره به وضعیت تولید در استان اظهار کرد: سال گذشته سال جهش تولید نام داشت و با وجود اقدامات و تلاش های انجام شده در حوزه تولید، اما از نظر بخش خصوصی تلاش ها کافی نبود و همچنان شاهد وجود موانع در مسیر تولید بودیم.

وی بیان کرد: سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری، سال پشتیبانی و مانع زدایی نام گرفته است و باید عزم و اراده به منظور تحقق این شعار را جمع کرد.

قوای سه گانه کشور باید جهت مانع زدایی و پشتیبانی از تولید تلاش داشته باشند، چراکه عارضه موانع تولید، بدون عزم قوای سه گانه از بین نمی رود و باید این عارضه را جدی گرفت.

بیکی با اشاره به مشکلاتی چون قاچاق کالا، ضعف نظام بانکی، لزوم اصلاح ساختار بانکی، اصلاح ساختار مالیاتی، بروکراسی اداری مازاد، خلاء در قوانین حمایتی و اصلاح شبکه توزیع و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع زدایی در امر تولید، عزم سه قوه را می طلبد

مانع زدایی در امر تولید، عزم سه قوه را می طلبد