مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-20اجتماعي

تمام روستاهای پلدشت از مدارس آموزشی برخوردارند


پیش از انقلاب 45 درصد از روستاهای پلدشت از نعمت مدارس و مکان آموزشی برخوردار بودند که به برکت انقلاب اسلامی امروزه 100درصد روستاهای شهرستان از مدارس آموزشی برخوردار هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس آموزش و پرورش پلدشت گفت: پیش از انقلاب 45 درصد از روستاهای پلدشت از نعمت مدارس و مکان آموزشی برخوردار بودند که به برکت انقلاب اسلامی امروزه 100درصد روستاهای شهرستان از مدارس آموزشی برخوردار هستند.

احمد قربانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به میزان پیشرفت های آموزشی طی انقلاب اسلامی، گفت: وضعیت آموزشی قبل از انقلاب در شان مردم نبود و امروزه تنها در شهرستان پلدشت 10 هزار دانش آموز در 81 مدرسه مشغول به تحصیل است.

وی ادامه داد: تجهیز مدارس به سیستم های رایانه ای، پروژکتور و تخته های هوشمند از امکانات این مدارس برای تدریس حرفه ای است.

رییس آموزش و پرورش پلدشت، تصریح کرد: قبل از انقلاب تنها یک سالن ورزشی در سطح شهرستان بود که امروزه در سایه پیشرفت و لطف خداوند این عدد به پنج سالن ورزشی و 2 خانه معلم رسیده است.

قربانی اظهار کرد: در دنیای امروز که علم و تکنولوژی با رشد و گسترش وسیع و جهان شمول به عنوان عامل مهم و اساسی در فرایند رشد و توسعه ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع بشری به حساب می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام روستاهای پلدشت از مدارس آموزشی برخوردارند

تمام روستاهای پلدشت از مدارس آموزشی برخوردارند