مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-20سياسي

شیوه جمع آوری زکات فطره متناسب با شرایط کرونایی تغییر کند


با توجه به شرایط کرونایی موجود باید روشهای دیگری به جای شیوه های معمول سال های قبل در جمع آوری زکات فطریه به کار گرفته شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود باید روشهای دیگری به جای شیوه های معمول سال های قبل در جمع آوری زکات فطریه به کار گرفته شود.

از ظرفیت مروجین کشاورزی در جمع آوری زکات استفاده شود محمد نوذری در نشست شورای زکات استان اظهار کرد: جمع آوری زکات فطریه باید به صورت هدفمند انجام گیرد و لازم است در هر شهرستانی کارگروه جمع آوری زکات فطریه با مسئولیت فرمانداران تشکیل شود و دستگاه های جمع آوری کننده زکات نیز توجیه شوند.

وی گفت: از آنجا که جمع آوری زکات در کاهش فقر و محرومیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این استان عمده زکات پرداختی محصولات کشاورزی هستند از کارشناسان و مروجین حوزه کشاورزی در جمع آوری زکات بهره گیری بیشتری شود.

پیش بینی برداشت محصول بیشتر در ایلام محمدعلی اقدسی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام نیز در این نشست گفت: در استان ایلام بیش از 146 هزار هکتار زمین کشاورزی وجود دارد که این رقم ظرفیت بسیار خوبی برای پرداخت زکات در استان ایلام است.

وی تصریح کرد:پیش بینی می شود امسال رقم حاصل از فروش محصولات کشاورزی و درآمد قشر کشاورز در این زمینه بیش از هزار و 500 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه جمع آوری زکات فطره متناسب با شرایط کرونایی تغییر کند

شیوه جمع آوری زکات فطره متناسب با شرایط کرونایی تغییر کند