مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-20سياسي

عطوان: مذاکره با ایران اوج تدبیر و واقع گرایی عربستان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در این گزارش عطوان نوشت: ایران بر خلاف مطالب رواج یافته در برخی از رسانه های عربی کشور آتش پرستان نیست، - عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رأی الیوم چاپ لندن در سرمقاله امروز این روزنامه از ایران به عنوان کشور بزرگ منطقه نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در این گزارش عطوان نوشت: ایران بر خلاف مطالب رواج یافته در برخی از رسانه های عربی کشور آتش پرستان نیست، بلکه یک کشور اسلامی است.

این تحلیل گر سرشناس جهان عرب، از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نوادگان پیامبر گرامی اسلام (ص) یاد کرد که بهتر از بسیاری از رهبران جهان عرب به زبان عربی تسلط کامل داشته و به طور فصیح و شیوا به عربی سخن می گوید .

سردبیر رای الیوم تاکید کرد: سیاست مخالفت با ایران بر اساس اقدامات تحریک آمیز طائفه ای، ناکام مانده و نتایج معکوس برای اعراب به دنبال داشته است.

عطوان به توان نظامی ایران اشاره کرده و افزود: در صورت لزوم این کشور با همان سلاح هایی خواهد جنگید که خود آن ها را ساخته است و توانسته به مدت چهل سال در برابر محاصره آمریکا مقاومت کند و کشور های بزرگ جهان خواستار برقراری رابطه دوستانه با تهران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: مذاکره با ایران اوج تدبیر و واقع گرایی عربستان است

عطوان: مذاکره با ایران اوج تدبیر و واقع گرایی عربستان است