مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-20اقتصادي

کشف 10 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق از انباری در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی، ولی پور گودرزی در این باره اظهار کرد: ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی متوجه شدند که مالک یک انبار کالا در خیابان رجایی مقداری مواد غذایی قاچاق را با استفاده .

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 10 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در یک انبار کالا در خیابان رجایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی، ولی پور گودرزی در این باره اظهار کرد: ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی متوجه شدند که مالک یک انبار کالا در خیابان رجایی مقداری مواد غذایی قاچاق را با استفاده از خودرو های شوتی به داخل انبار کالا منتقل و دپو کرده است.

وی ادامه داد: هویت مالک انبار کالا شناسایی شد و روز گذشته تیمی از کارآگاهان با انجام هماهنگی قضایی به نشانی اعلام شده در خیابان رجایی اعزام شدند که در بررسی های اولیه از محل مقدار فراوانی مواد غذایی قاچاق کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه مالک انبار کالا به قاچاق بودن مواد غذایی مکشوفه اعتراف کرد، گفت: در بررسی های صورت گرفته از داخل انبار کالا، 19 هزار و 680 بطری نوشیدنی و 3 هزار و 750 کیلوگرم مویز قاچاق فاقد مجوز های گمرکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق از انباری در تهران

کشف 10 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق از انباری در تهران