مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-20سياسي

هفته های مرگباری در پیش داریم/ مدیران متخلف به دادستانی معرفی می شوند


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه روزهای مرگباری پشت سر می گذراند، گفت: این احتمال هست که هفته های مرگبارتری پیش رو داشته باشیم، بنابراین ضرورت دارد همه مدیران و دستگاه ها با همکاری مردم با جدیت بیشتری برای کنترل این بحران پای کار بیایند.

- هفته های "مرگباری" در پیش داریم/ مدیران متخلف به دادستانی معرفی می شوند ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه روزهای مرگباری پشت سر می گذراند، گفت: این احتمال هست که هفته های مرگبارتری پیش رو داشته باشیم، بنابراین ضرورت دارد همه مدیران و دستگاه ها با همکاری مردم با جدیت بیشتری برای کنترل این بحران پای کار بیایند.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (31 فروردین) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان، با اشاره به گرفتار شدن استان در موج چهارم کرونا گفت: برای مدیریت این بحران و مدیریت اوضاع فعلی برگزاری جلسات ستاد مدیریت کرونا بصورت روزانه برگزار می شود.

وی با تاکید بر مشارکت تمام مدیران در کنترل این بحران، گفت: هیچ مدیری حق ندارد زمانی که وظیفه ای به او محول شد بگوید نمی شود یا نمی توان این کار را انجام داد، چرا که وقتی مسئولیتی قبول می کنیم باید آن را به سرانجام برسانیم و نمی توانیم با گفتن یک کلمه که نمی شود، یا مردم رعایت نمی کنند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته های مرگباری در پیش داریم/ مدیران متخلف به دادستانی معرفی می شوند

هفته های مرگباری در پیش داریم/ مدیران متخلف به دادستانی معرفی می شوند