مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-20اقتصادي

نخستین تصفیه خانه مکانیزه چهارمحال و بختیاری افتتاح شد


معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیار گفت: امروز اولین تصفیه خانه مکانیزه استان در شهرستان سامان در پویش الف - ب - ایران به بهره برداری رسید، - که برای احداث آن حدود 51 میلیارد تومان هزینه شده است.

مجید نظری 31 فروردین ماه در آیین افتتاح تصفیه خانه شهرستان سامان، اظهار کرد: پویش الف - ب - ایران هر هفته با حضور وزیر نیرو در سراسر کشور برگزار و در این هفته سه پروژه بزرگ در حوزه وزارت نیرو با اعتباری بالغ بر 175 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: امروز اولین تصفیه خانه مکانیزه استان در شهرستان سامان در پویش الف - ب - ایران به بهره برداری رسید، که برای احداث آن حدود 51 میلیارد تومان هزینه شده است، 11 میلیارد تومان از این اعتبارات از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب و 40 میلیارد تومان نیز از منابع دولتی تامین شد.

وی با اشاره به اینکه کلنگ احداث تصفیه خانه سامان در سال 1390 بر زمین زده شده است، گفت: این اولین تصفیه خانه در شهرستان سامان است و پس از 10 سال تکمیل و به بهره برداری رسید، با افتتاح این طرح جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر به آب شرب سالم و پایدار دسترسی پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین تصفیه خانه مکانیزه چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

نخستین تصفیه خانه مکانیزه چهارمحال و بختیاری افتتاح شد