مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-20اقتصادي

استاندار یزد: الگوی بیکاری استان لزوم توجه به مشاغل خرد را نشان می دهد


استاندار یزد با بیان این که الگوی بیکاری استان سرمایه گذاری بر مشاغل خرد و خانگی را نشان می دهد، از لزوم توجه به توسعه مشاغل خرد و خانگی در استان برای تحقق شعار سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان که به میزبانی قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهید ابراهیمی سپاه الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: توسعه مشاغل خرد و خانگی و خوشه های تولیدی یکی از محورهایی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و باید بیش از برای این مهم برنامه ریزی انجام شود.

وی با بیان این که الگوی بیکاری استان نشان دهنده سرمایه گذاری بیشتر بر مشاغل خرد است، گفت: تحقق شعار سال در استان یزد می تواند با توسعه مشاغل خرد در دستور کار قرار گیرد.

استاندار یزد با اشاره به این که تحقق شعار سال به هم فکری دستگاه ها و پشتیبانی از این بخش نیاز دارد، گفت: یزد در حوزه زنان خانه دار و دختران با بالاترین آمارهای بیکاری روبروست لذا توجه به مشاغل خرد می تواند زمینه را برای فعالیت بانوان فراهم کند.

طالبی در پایان ظرفیت های موجود در سپاه را فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: اگر همه دستگاه ها مسئولیت های خود در قبال توسعه، حمایت و پشتیبانی از مشاغل خانگی را انجام دهند، با هم افزایی می‎ توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: الگوی بیکاری استان لزوم توجه به مشاغل خرد را نشان می دهد

استاندار یزد: الگوی بیکاری استان لزوم توجه به مشاغل خرد را نشان می دهد