مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-20اقتصادي

گله مندی مسؤولان بهداشتی گیلان از فعالیت چراغ خاموش اصناف


بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت اکثر شهرستان های گیلان در وضعیت قرمز به سر برده و طبق اعلام ستاد کرونا تمامی مشاغل سطح یک، دو، سه، باید در نقاط قرمز تعطیل شود ولی برخی از اصناف هنوز محدودیت های کرونایی را جدی نگرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پس از آغاز تعطیلات نوروز موجی عجیب و سنگینی از مسافران وارد استان سرسبز گیلان شده و هر روز بر تعداد گردشگران افزوده می شد به طوری که از تاریخ 27 اسفندماه سال گذشته الی 13 فروردین ماه سال 1400 چیزی بالغ بر پنج میلیون مسافر به گیلان سفر کردند.

همین امر موجی از نگرانی را در دل مردم این خطه از کشور و در میان می شدند.

تمامی هشدارهای مسؤولان وزارت بهداشت بعد از اتمام تعطیلات نوروز به واقعیت مبدل شده و درنتیجه وتعداد فوتی های ناشی از کرونا در کشور بعد از دو ماه بار دیگر سه رقمی شده است و به گفته سخنگوی ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا، در روزهای آینده وضعیت کووید 19 بدتر می شود.

بعد از شروع موج چهارم سنگین کرونا در کشور، ستاد ملی مدیریت و مبارزه با این ویروس منحوس تشکیل جلسه داده و محدودیت های کرونایی در مناطق قرمز و نارنجی اعمال و مقرر شد در نقاط با وضعیت پرخطر فقط مشاغل سطح یک و در دیگر مناطق با وضعیت با حالت نارنجی مشاغل سطح دو مجوز فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله مندی مسؤولان بهداشتی گیلان از فعالیت چراغ خاموش اصناف

گله مندی مسؤولان بهداشتی گیلان از فعالیت چراغ خاموش اصناف