مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-20سياسي

حفظ سوره سال تشکیلات تا مسابقات مجازی کتاب خوانی


مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان از تشریح برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد لطیفی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دلیل استمرار شیوع ویروس و شبکه پشتیبان و نیز دانش آموزان با همکاری تبلیغات اسلامی، به صورت مجازی در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به انتخاب سالانه یک سوره از سوی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه به عنوان سوره سال، گفت: امسال، سوره واقعه به عنوان سوره سال تشکیلات انتخاب شده است که در این راستا مسابقه حفظ و درک مفهوم سوره واقعه برای تمامی دانش آموزان استان و همچنین شبکه پشتیبان اتحادیه در نظر گرفته شده است.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با تأکید بر اینکه به تمامی حافظان این سوره، هدیه ای نفیس اهدا می شود، افزود: علاقه مندان، جهت ثبت نام در این مسابقه می توانند به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان و همچنین به حساب کاربری @Alo_hamsangaran در پیام رسان شاد، بله و صفحه اینستاگرام هم سنگران به آدرس hamsangarangilan58@ مراجعه و از نحوه برگزاری آن مطلع شوند.

لطیفی مسابقه کتاب خوانی بهترین آفریده را از دیگر برنامه های اتحادیه برشمرد و تصریح کرد: در این مسابقه، روزانه ویدیوهای کوتاهی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ سوره سال تشکیلات تا مسابقات مجازی کتاب خوانی

حفظ سوره سال تشکیلات تا مسابقات مجازی کتاب خوانی