مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-20سياسي

مسابقه مجازی «قرآن کتاب مقاومت» در گیلان برگزار می شود


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی «قرآن کتاب مقاومت»، گفت: در این مسابقه آیات مرتبط با موضوع گفتمان مقاومت و انقلاب مد نظر است.

- رشت- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی قرآن کتاب مقاومت ، گفت: در این مسابقه آیات مرتبط با موضوع گفتمان مقاومت و انقلاب مد نظر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اتحادیه به عنوان سوره سال، گفت: امسال، سوره واقعه به عنوان سوره سال تشکیلات انتخاب شده است که در این راستا مسابقه حفظ و درک مفهوم سوره واقعه برای تمامی دانش آموزان استان و همچنین شبکه پشتیبان اتحادیه در نظر گرفته شده است.

وی، با تأکید بر اینکه به تمامی حافظان این سوره، هدیه ای نفیس اهدا می شود، اضافه کرد: علاقه مندان، جهت ثبت نام در این مسابقه می توانند به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان و همچنین به حساب کاربری @Alo_hamsangaran در پیام رسان شاد، بله و صفحه اینستاگرام همسنگران به آدرس hamsangarangilan58@ مراجعه و از نحوه برگزاری آن مطلع شوند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، مسابقه کتاب خوانی بهترین آفریده را از دیگر برنامه های اتحادیه برشمرد و گفت: در این مسابقه، روزانه ویدئوهای کوتاهی به انضمام فایل pdf از بخش های مختلف کتاب بهترین آفریده با موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه مجازی «قرآن کتاب مقاومت» در گیلان برگزار می شود

مسابقه مجازی «قرآن کتاب مقاومت» در گیلان برگزار می شود