مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-20پزشكي

ثبت23هزار مورد مثبت کرونا/ همراهی سمنانی ها در کنترل بیماری


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در شش شهرستان تابعه این دانشگاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از 23 هزار مورد مثبت قطعی به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس تاکنون به پنج هزار و 464 نفر رسیده است.

ممنوعیت تجمعات رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کویید 19 تاکنون در شهرهای تابعه دانشگاه 17 هزار و 660 بیمار کرونایی به صورت سرپایی شناسایی شده اند، ابراز کرد: موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا در شهرهای تحت پوشش دانشگاه از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به چهار هزار و 556 نفر رسیده است.

دانایی با بیان اینکه برگزاری هر نوع تجمع در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان ممنوع است، ابراز داشت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا، در صورت برگزاری مراسم و تجمع با خاطیان و بانیان آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی از شیوع بیش از پیش کرونا در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان به مثابه یک خطر بزرگ یاد کرد و گفت: همراهی مردم، مسئولان و کادر درمانی در رعایت مسائل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، دوری از اجتماعات و… می تواند به کاهش ویروس کرونا منجر شود.

توزیع واکسن بین کادر درمانی، جانبازان، پاکبانان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از توزیع واکسن بین کادر درمانی تابعه دانشگاه خبر داد و ابراز داشت: تاکنون دو هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت23هزار مورد مثبت کرونا/ همراهی سمنانی ها در کنترل بیماری

ثبت23هزار مورد مثبت کرونا/ همراهی سمنانی ها در کنترل بیماری