مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-20سياسي

قالیباف: مرکز پژوهش های مجلس امسال از نیاوران به بهارستان منتقل می شود


رییس مجلس در پاسخ به تذکر یک نماینده در خصوص قرار داشتن ساختمان مرکز پژوهش ها درمنطقه نیاوران گفت: امیدواریم امسال این ساختمان به کنار بهارستان منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از ارائه گزارش عملکرد مرکز پژوهش های مجلس توسط زاکانی رییس مرکز، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در تذکری اظهار داشت: یک سال است که از شروع به کار مجلس گذشته و چیزی از مرکز پژوهش ها ندیده ایم و رییس مجلس باید بگوید دستگاه هایی که بازوی نظارتی مجلس هستند چه می کنند.

وی گفت: به عنوان مثال، روابط عمومی دیوان محاسبات درباره نمایندگان پرت و پلا نوشته و در مراجعه به مرکز پژوهش ها هم معمولاً مشکل داریم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در ارتباط با مسائل مهم مانند قانون برنامه یا قانون بودجه، باید نقش مرکز پژوهش ها بیشتر دیده شود؛ به عنوان مثال همین امسال بسیاری از احکام بودجه جابجا شد و تغییر کرد که در رابطه با اینها مرکز پژوهش ها باید وارد عمل می شد.

  دلخوش ادامه داد: در رابطه با نیروی انسانی مرکز پژوهش ها نیز آدم های جدیدی آمده اند که آنها را نمی شناسیم و احساس می کنم حذف نخبگان اتفاق افتاده است؛ در صورتی که این تغییرات باید با نظارت هیأت رییسه مجلس صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مرکز پژوهش های مجلس امسال از نیاوران به بهارستان منتقل می شود

قالیباف: مرکز پژوهش های مجلس امسال از نیاوران به بهارستان منتقل می شود