مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-20ورزشي

آغاز رسمی همکاری فدراسیون فوتبال و کمیته المپیک در مورد تیم امید


همکاری مشترک فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک در مورد تیم فوتبال امید و آماده سازی این تیم برای بازی های المپیک 2024 به صورت رسمی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال امید و المپیکی نشدن این تیم طی نیم قرن گذشته یکی از دغدغه های همیشگی و مشترک میان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک است که با وجود همکاری ها و رایزنی های صورت گرفته در سال های اخیر همچنان پابرجاست و حتی در مورد المپیک توکیو هم به نتیجه نرسید.

کمیته ملی المپیک البته قصد دارد برای سی و سومین دوره بازی های المپیک شرایط را به گونه ای مهیا کند که مسیر آماده سازی تیم فوتبال امید در نهایت به کسب سهمیه منجر شود.

به همین منظور صالحی امیری در ایام نوروز دیداری با مدیریت جدید فدراسیون فوتبال داشت تا صحبت های مقدماتی در این زمینه را مطرح کند.

در همین رابطه مقرر شد همکاری میان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بر اساس تفاهم نامه همکاری و در قالب جلسات کارشناسی با حضور نمایندگان دو طرف پیگیری شود.

پیش نویس این تفاهم نامه طی روزهای اخیر از طرف فدراسیون فوتبال تنظیم و در اختیار کمیته ملی المپیک قرار داده شده تا با نهایی شدن و امضای طرفین، همکاری ها بر اساس آن دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رسمی همکاری فدراسیون فوتبال و کمیته المپیک در مورد تیم امید

آغاز رسمی همکاری فدراسیون فوتبال و کمیته المپیک در مورد تیم امید