مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-20اقتصادي

سازمان بازرسی: استرداد زمین 20 میلیارد تومانی از بستگان یکی از مسئولان


بازرسی کل استان همدان اعلام کرد که طی اقدامی اثربخش از تصرف ملکی به ارزش 500 میلیارد تومان توسط افراد سودجو و فرصت طلب جلوگیری کرده و آن را به تملک شهرداری درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، بازرسی های کل استان ها طی روز های اخیر اقدامات و نتایج بازرسی های خود را منعکس کرده اند که در ادامه برخی از آن ها را مرور خواهیم کرد.

در بازرسی از عملکرد اداره کل گمرکات استان قم، از قاچاق 850 دستگاه گازپرکن خانگی و همچنین سایر تجهیزات صنعتی به ارزش بیش از 85 میلیارد تومان جلوگیری به عمل آمد.

بازرسی کل استان قم اعلام کرده که هیات بازرسی ضمن بررسی نحوه رسیدگی به پرونده های قاچاق در اداره کل گمرکات استان قم به این نتیجه می رسد که در موارد متعددی برخلاف قوانین و مقررات به رغم آن که بین مشخصات کالا های مکشوفه به ظن قاچاق با اسناد گمرکی ارائه شده از سوی صاحب کالا، مغایرت های قابل توجهی وجود داشته است، ولی واحد قضایی و حقوقی گمرکات استان قم در پاسخ به استعلام اداره کل تعزیرات استان قم اعلام انطباق کامل نموده و کالای کشف شده که اساساً قاچاق هست را به صاحب آن تحویل می دهد.

بازرسی استان قم ضمن هماهنگی با دادستان قم و اقدام به هنگام کلیه کالا های موضوع پرونده را شناسایی و توقیف می کند که رسیدگی به این پرونده در حال انجام سیر تشریفات قانونی خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بازرسی: استرداد زمین 20 میلیارد تومانی از بستگان یکی از مسئولان

سازمان بازرسی: استرداد زمین 20 میلیارد تومانی از بستگان یکی از مسئولان