مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-20بين الملل

بحران سیاسی گرجستان؛ اتحادیه اروپا با رهبران تفلیس توافق نامه امضا کرد


شارل میشل، رییس شورای اتحادیه اروپا گفت اتحادیه برای پایان دادن به بحران سیاسی در گرجستان، توافق نامه ای را با این کشور قفقاز جنوبی امضا کرده است.

- شارل میشل، رییس شورای اتحادیه اروپا گفت اتحادیه برای پایان دادن به بحران سیاسی در گرجستان، توافق نامه ای را با این کشور قفقاز جنوبی امضا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میشل در توییتر خود نوشت: توافق در گرجستان؛ به رهبران سیاسی که برای برون رفت از بحران جاری، توافق نامه را امضا کردند، تبریک می گویم.

او درباره مفاد و جزییات این توافق نامه چیزی نگفته اما در ادامه توییت خود خطاب به رهبران سیاسی گرجستان نوشته است: شما منافع مردم را در درجه اول قرار دادید و دموکراسی را در اولویت گذاشتید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز شارل میشل پیش از همرسان کردن این توییت، در نشستی مجازی با سالومه زورابیشویلی، رییس جمهوری گرجستان گفتگو کرده بود.

هواداران اپوزیسیون گرجستان طی هفته های گذشته با راهپیمایی در خیابان های پایتخت، تفلیس خواستار آزادی سیاستمدار مخالف، نیکا ملیا شده و همچنین خواهان برگزاری مجدد انتخابات پارلمانی پس از انتخابات جنجالی سال گذشته شدند.

پلیس گرجستان در ماه فوریه گذشته با حمله به دفتر ملیا، رییس حزب جنبش ملی متحد از جناح اپوزیسیون درگیری با طرفدارانش، او را بازداشت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران سیاسی گرجستان؛ اتحادیه اروپا با رهبران تفلیس توافق نامه امضا کرد

بحران سیاسی گرجستان؛ اتحادیه اروپا با رهبران تفلیس توافق نامه امضا کرد