مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-20اقتصادي

همت بانوی کارآفرین در بام ایران


امروز هستند زنانی که اجازه نداند ناامیدی و یاس در زندگی آن ها سایه بیندازد، با تمام توان و قدرت وارد عرصه کارآفرینی شدند و توانستند سهمی در چرخ تولید کشور داشته باشند و رنگ و بوی دیگری به زندگی خود و مجموعه تحت حمایت خود ببخشند و الگویی تمام عیار برای .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری امروز هستند زنانی که اجازه نداند ناامیدی و یاس در زندگی آن ها سایه بیندازد، با تمام توان و قدرت وارد عرصه کارآفرینی شدند و توانستند سهمی در چرخ تولید کشور داشته باشند و رنگ و بوی دیگری به زندگی خود و مجموعه تحت حمایت خود ببخشند و الگویی تمام عیار برای زنان و دختران این سرزمین باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر جوامع مختلف نیاز به حضور زنان در عرصه های مختلف کسب و کار را حس کرده اند، افزایش تعداد زنان کارآفرین در کشور مایه مباهات است، اما قطعا باید حمایت لازم از بانوان کارآفرین صورت بگیرد تا آن ها بتوانند در حرفه خود موفق شوند.

وجیهه اسداللهی از بانوان فعال حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری در رشته سرمه دوزی، به عنوان مدیرعامل شرکت تعاونی خاتون ، برای انتخاب برترین کارآفرین کشور کاندیدا شد، تولیدات صنایع دستی و سرمه دوزی این بانوی هنرمند فعال در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان جزو محصولات برتر در کشور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت بانوی کارآفرین در بام ایران

همت بانوی کارآفرین در بام ایران