مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-20اقتصادي

کارشناسان مجازی دلیل اصلی مشکلات در ترخیص قطعات و مواد اولیه از گمرک هستند


نایب رییس هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو استان تهران گفت: واگذاری امور ترخیص در گمرک به کارشناسان مجازی، سبب بروز مشکلات متعدد در ترخیص قطعات و مواد اولیه، - امیرحسین جلالی نایب رییس هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو استان تهران از مشکلات قطعه سازان با گمرک خبر داد و گفت: مدتی است به دلایل نامعلوم مسیر ترخیص قطعات نیمه ساخته و مواد اولیه برخی از قطعه سازان قرمز و امور ترخیص به کارشناسان مجازی واگذار شده که به دلیل عدم آشنایی با ماهیت کالا، ترخیص قطعات و مواد اولیه حتی تا چند ماه به تعویق می افتد.

نایب رییس هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو استان تهران اظهار کرد: این تعویق سبب توقف خطوط تولید قطعه سازان و ایجاد تاخیر در ترخیص مواد اولیه و قطعات می شود.

به دنبال این زنجیره، خودرو ناقص تولید و در کف پارکینگ خودروسازان انباشته می شود و در نهایت نارضایتی خریداران خودرو را به دنبال دارد.

علاوه بر آن به دلیل خواب کالا در گمرک، از نظر مالی باعث افزایش دوره گردش نقدینگی قطعه سازان و خودروسازان می شود.

جلالی ادامه داد: قطعه از اجزای مختلفی تشکیل شده که برای مثال یک جز برداشته شود، اظهار کرد: اثر تحریم های داخلی که درحال رخ دادن است از تحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان مجازی دلیل اصلی مشکلات در ترخیص قطعات و مواد اولیه از گمرک هستند

کارشناسان مجازی دلیل اصلی مشکلات در ترخیص قطعات و مواد اولیه از گمرک هستند